دانلود بازی Ninja Blade برای PC
نوشته شده توسط : میلاد

Ninja Blade | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ninja Blade برای PC

| دانلود نسخه کامل SKIDROW با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: 2009/11/19
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: 3.82 GB

معرفی بازی :

Ninja Blade توسط یکی از بازی سازان معروف ژاپنی یعنی Masanori Takeuchi به همراه تیم سازنده بازی Ototgi ساخته شده است. داستان بازی در سال 2015 اتفاق می افتد و روایت کننده Ninja جوانی به نام Ken Ogawa است که در پی انتشار ویروسی کشنده در توکیو به همراه یک تیم حرفه ای به سردستگی پدرش وارد محلکه می شود، مبتلایان این ویروس تبدیل به زامبی می شوند و تمام افراد در کنار خود را الوده می کنند البته این نوع زامبی ها شبیه زامبی های Romero نیستند و یک نوع خاص هستند و به انها در بازی Carriers گفته می شود. Ken در اوایل بازی متوجه می شود که پدرش و شاگرد بزرگ وی یعنی Kuroh در این قضایا نقش دارند، آنها تمام دوستان Ken را از جمله Andy که خلبان گروه است را می کشند و از وی می خواهند که به گروه انها ملحق شود اما Ken مخالفت می کند و توسط یک شمشیر سنتی به نام Ninja Blade کشته می شود. بعد از مدتی شمشیر به طرز معجزه اسایی از بدن Ken خارج می شود و وی به سختی زنده می ماند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

 

این در حالیست که ویروس در موقعیت پیش روی است و لحظه به لحظه شمار مبتلایان به ویروس بیشتر می شود. دولت تصمیم دارد شهر را توسط بمب اتمی نابود کند اما, انها Ken را به عنوان اخرین منجی شهر می شناسند و در صورتی که Ken موفق به حذف ویروس شود انها بمب را منفجر نمی کنند. Ken توانایی ها و قدرت های منحصر به فردی دارد که از آنها برای شکست دادن موجوداتی جهش یافته کمک می گیرد.از جمله این قدرت ها می توان به قدرت چشم انداز و قدرت Todome اشاره کرد.فعال کردن قدرت چشم انداز به بازیکن اجازه خواهد داد که نقاط ضعف و قوت دشمن را شناسایی کند و ضربه ای مهلک را با توجه به اطلاعاتی که دارد وارد کند وامکان دیگر این قدرت نشان دادن مسیرها و اطلاعات مخفی که در محیط اطراف شما هستند می باشد، قدرت بعدی که Todome نام دارد در نوک انگشتان Ken است و در مقابل حملات دشمنان از Ken محافظت می کند ومکانیزم جالبی دارد. خلاصه کلام هر دو این توانایی ها برای پیشرفت شما در بازی حیاتی می باشند و از طریق این قدرت ها کار برای بازیکن به مراتب آسان تر می شود. Ninja Blade سرعتی فوق العاده دارد که نفس را در سینه تان حبس میکند. Ken آنقدر حرکات و کمبوهای مختلف دارد که از او یک دانته در دنیای واقعی می سازد.در طی مراحل بازی در آسمان پرواز میکنید، با موتور سیکلت بر روی دیوار حرکت می کنید و یا بر روی یک موشک سوار می شوید و بسیاری دیگر از حرکات آکروباتیک و صحنه های جذاب که در جای جای گیم پلی بازی نهفته هستند، شما با کشتن دشمنان پاداش هایی به نام orbs کسب میکنید که رنگی قرمز دارند و در ارتقا اسلحه و باز کردن حرکات جدید کاربرد دارند.سازندگان بازی سعی داشته اند گیم پلی جذاب و پر زرق و برق و تجربه ای هیجان انگیز و سینمایی را به بازیکن انتقال دهند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Ninja Blade برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ninja Blade برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ninja Blade برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ninja Blade برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ninja Blade برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ninja Blade برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

آیا قادر به دانلود این  بازی  نیستید ؟

 Ninja Blade PC

قیمت فقط 5۰۰۰ تومان

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت 1 : Direct Link

downloadدانلود پارت 2 : Direct Link

downloadدانلود پارت 3 : Direct Link

downloadدانلود پارت 4 : Direct Link




:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: Ninja ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: